O iubire de-o vara? neah...o prietenie de-o vara.

marți, 26 mai 2009

Love Pictures, Images and Photos

love Pictures, Images and Photos

Love Pictures, Images and Photos



Îmi aduc aminte de prima întîlnire cu ea. Eram o fetiţă timidă .Împreună cu ea am păşit prima data în viaţa adevărată.

Zi după zi , săptămîna după săptămîna ,luna după luna , timpul a trecut . Am invatat ca lumea uita ce faci , sau ce le zici dar nu uita cum i-ai făcut sa se simtă , dar am mai si invatat ca mai am multe de invatat.A fost si greu si uşor. Am făcut multe greşeli dar am invatat si multe lucruri noi . Mi-am făcut prieteni cu care am petrecut multe momente frumoase si la scoala si în afara ei. A fost o viaţã si totuşi parcă a fost o secundă.

Anii au zburat cu viteza luminii si m-am trezit la sfarsitul verii.

Îmi pare bine dar îmi pare si rău .Mă bucur ca am crescut dar o sa-mi fie dor de acea vară, o sa îmi fie dor de prietenii acelei veri.

Acum o iau de la capăt. Aceleaşi emoţii de o vară nou începută,alti prieteni , o nouă aventura pe drumul spre maturitate.

0 comentarii: