Ea si numai ea!

miercuri, 6 mai 2009








Am cunoscut cu 5 ani în urma o fata.
Ea era fata fricoasă , care nu vorbea cu nimeni.Avea parul negru ca un cărbune,ochii erau căprui ca toamna si avea un zîmbet timid , firav si totuşi frumos.
A fost prima data cînd noi ne-am întîlnit. Atunci s-a creat o legătură puternica între noi. În ziua în care , citez : "au trecut mai exact 5 ani de cînd o fetiţă brunetă ,nesigură pe ea ,care nu vorbea cu nimeni o cunoaste pe fetiţă slăbuţa,firavă dar plină de viaţa,mereu cu zambetul pe buze,blondă si pistruiata cu ochi mari si albaştrii..cînd antitezele se întalnesc niciodată nu ştii ce se poate întîmpla."

Nici eu nu am înţeles prima data "chestia" asta.
Am crezut...probabil ca e doar o colega de la o alta clasa . Dar nu , a devenit incetul cu incetul prietena mea , apoi a devenit poate sora mea. Cred ca daca i-as spune ca e sora mea mai mica , da , mai mica decat mine cu 1 luna si jumatate , Doamne , nu ii vine sa creada ca e mai mica decat mine , ar suna ciudat?... Probabil ca da, pt ca nu stiu sa imi exprim dragosta in cuvinte...
S-au intamplat foarte multe lucruri intre noi , dar niciunul nu ne-a despartit. Si stii ce? Exact acum am simtit mirosul parfumului ei.Sincer.

Da... imi exprim sentimentele in cuvinte...nu prea reusesc , nu? Oricum...e ceva ce simt eu.
Te intereseaza? Da , Adriana se numeste acea persoana!!

O iubesc , si as face orice pt ea!! Absolut orice!

Si mai e ceva la ea care uneori imi place...alteeori nu.Faptul ca e ca o mama.Genul ala "nu vii mai tarziu de..." , "mananci tot" , "fa aia" , "nu face aia" etc. Uneori ma bucur ca e acolo cineva care are grija de mine.Alteori ma enerveaza ca e enervanta.Dar asta e si farmecul , de fapt. :)

frndship Pictures, Images and Photos

2 comentarii:

biank~ spunea...

acu' 5 ani=)))
acum 5 ani abea o cunoasteam eu abea socializam eu cu ea si eram am2 in aceiashi clasa L-)

lier!

biank~ spunea...

are si ea 3 post-uri si si la inscris si pe fraxu' fuga=)) sa-i dea commuri in care sa nu comenteze de raw si sa o laude=))))

bull shit! esti o faiera:|