Be THE ONE , not anyone !

duminică, 27 aprilie 2014

Oriflame Romania lanseaza o provocare adresata tuturor bloggerilor din tara in care trimit produsele colectiei The One pentru un review , iar apoi cei mai buni 50 bloggeri vor participa la un workshop special !

Fiecare reclama de la televizor ma indemna sa merg sa cumpar produsele lor asa ca am cautat pe net mai multe informatii legate de ele deoarece eu am tenul uscat si destul de sensibil si vroiam sa vad daca mi s-ar potrivi. Astfel , am dat de aceasta campanie minunata care imi va permite chiar mie sa le testez si sa scriu despre ele , nu sa mai citesc pe internet .

Mi-as dori sa le pot testa deoarece reprezentantii Oriflame ce ne-au prezentat firma aceasta anul trecut in liceu mi-au starnit curiozitatea insa am tot amanat sa incerc produsele, iar acum pare a fi momentul potrivit , mai ales cu noua colectie .

Ma astept ca aceste produse sa fie rezistente si hidratante iar daca nu contin parfumuri , paraben , ar fi mai mult decat perfecte ! Astept cu nerabdare sa le pot testa :)

Va las mai jos informatii legate de colectia "The One" si pagina lor unde puteti gasi produsele  http://ro.oriflame.com/products/the-one



"  The ONE by Oriflame este mult mai mult decât un brand de make-up senzațional. Este o invitație exclusivistă în universul modei, unde beneficiezi de sfaturile experților și alte informații privilegiate. Îți oferim o linie completă care se adaptează perfect aspirațiilor tale spre modă și frumusețe. "

Pupiiici :) !

0 comentarii: